plane

Blog

Zasil się!

Czas trwania projektu: 4 miesiące

 

KLIENT: marka Kensington

Kensington to znana na całym świecie marka produktów komputerowych, należąca do międzynarodowej firmy ACCO Brands Corporation. Kensington dostarcza na rynki światowe innowacyjne akcesoria komputerowe, w tym zabezpieczenia do laptopów i wartościowego sprzętu biurowego (w tym kompatybilnego z opatentowanym przez firmę slotem Kensington), myszy, torby oraz uniwersalne zasilacze do notebooków i urządzeń przenośnych.

 

SYTUACJA:

  • Stosunkowo mała znajomość nietypowych produktów firmy, tj. uniwersalne zasilacze dla urządzeń mobilnych i ułatwień, jakie niosą ze sobą.
  • Wzrastający trend pracy zdalnej budził zainteresowanie mediów, ale rozpatrywano go tylko w kontekście socjologicznym, a nie sprzętowym.
  • Mylenie marek Kensington i Kingston.

 

DZIAŁANIA:

  • Opracowanie koncepcji pięciomiesięcznej akcji.
  • Wybór i negocjacje z partnerami i patronami medialnymi akcji.
  • Nagłośnienie projektu w mediach ogólnopolskich i regionalnych.
  • Współpraca przy tworzeniu strony akcji oraz materiałów graficznych

 

EFEKTY:

  • Uruchomienie 14 stref energii we wszystkich kawiarniach W Biegu Cafe.
  • Liczba publikacji w mediach ogólnopolskich i regionalnych przekroczyła 300.
  • Wzrost sprzedaży zasilaczy Kensington o 30% w kolejnym kwartale.
  • Zwrócenie uwagi potencjalnych partnerów.
  • W artykułach o pracy zdalnej pojawił się także temat sprzętu – wygodnego i ułatwiającego życie telepracowników.