plane

Blog

Level_01

Czas trwania projektu: 4 miesiące


KLIENT: YAMO Sp. z o.o.

YAMO sp. z o. o. jest czołowym dystrybutorem komponentów, akcesoriów komputerowych i urządzeń peryferyjnych, a także producentem komputerów. Spółka YAMO prowadzi swoją działalność od 1990 roku, kiedy zajmowała się dystrybucją domowych komputerów Commodore i ATARI. YAMO jest także producentem wysokiej klasy komputerów oraz właścicielem partnerskiej sieci sklepów REACTOR.
 

SYTUACJA:

  • Brak eventu o tematyce gamingowej zlokalizowanego w obszarze południowej Polski.
  • Firma YAMO, właściciel sieci salonów komputerowych Reactor, wprowadza gamingowe komputery YAMO ENGINE Red Dragon.
  • Środowisko graczy komputerowych z Małopolski zgłasza się do agencji Planet PR z prośbą o pomoc w organizacji eventu gamingowego.

 

DZIAŁANIA:

  • Opracowanie i wdrożenie koncepcji gamingowych targów LEVEL_01.
  • Opracowanie i wdrożenie strategii PR oraz dobór narzędzi umożliwiających skuteczną promocję eventu na terenie woj. małopolskiego.
  • Pozyskanie patronów medialnych branżowych I regionalnych.
  • Pozyskanie kluczowych sponsorów w postaci firm Lian Li oraz Mushkin.
  • Aranżacja informacji prasowych w mediach gamingowych, mediach IT oraz mediach lokalnych.
  • Bieżąca koordynacja przebiegu eventu, współpraca z teamami gamingowymi, sponsorami.

 

EFEKTY:

  • Umocnienie relacji pomiędzy członkami małopolskiej społeczności gamingowej.
  • Wzrost zainteresowania komputerami YAMO ENGINE Red Dragon mający realne odzwierciedlenie w sprzedaży.
  • Wzrost świadomości marki Reactor na tle konkurencyjnych brandów.