plane

Blog

Dermoterapia

Czas trwania projektu: 6 miesięcy

 

KLIENT: PF Jelfa S.A.

Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Jelfa S. A. to producent leków znanych w Polsce i innych krajach Europy – Węgry, Bułgaria, Ukraina, Rosja. Jelfa S. A. łączy w swych działaniach tradycję z nowoczesnością. Wieloletnie doświadczenie firmy wspiera innowacyjne podejście do farmakologii, pozwalając wprowadzać na rynek coraz nowocześniejsze preparaty farmaceutyczne. Od ponad 60 lat Jelfa wspiera polską dermatologię, dostarczając skutecznych rozwiązań w leczeniu wielu schorzeń skóry. Producent m. in.: Vitaral, Falvit, Sachol, Clobaza, Famidyna.

 

SYTUACJA:

  • Wprowadzana jest zupełnie nowa kategoria farmaceutyków – dermoterapeutyki , znane zagranicą, ale nie w Polsce.
  • Bardzo wrażliwa i wyedukowana grupa docelowa – osoby chore na AZS i ich rodziny (często matki małych dzieci).
  • Należy przekonać do zapoznania się ze specyfikiem nie tylko konsumentów, ale przede wszystkim lekarzy i farmaceutów.

 

DZIAŁANIA:

  • Stworzenie rocznej strategii PR dla kategorii dermoterapeutyki i dla poszczególnych brandów (Atopiclair i Clarsebic).
  • Nawiązanie współpracy z lekarzami, którzy, po zapoznaniu się z lekami, zostają jego nieformalnymi ambasadorami.
  • Nawiązanie współpracy z lekarzami zajmującymi się psychodermoterapią (dermoterapeutyki mogą odgrywać niebagatelną rolę w leczeniu chorób psychicznych powstałych na tle chorób skóry).
  • Ścisła współpraca z mediami medycznymi i farmaceutycznym.
  • Zainteresowanie tematem AZS i dermoterapią mediów kobiecych i parentingowych.
  • Stworzenie produktowej strony, z zastrzeżoną strefą dla lekarzy.
  • Opracowanie koncepcji kampanii edukacyjnej.
  • Organizacja konferencji prasowej w centrum Warszawy.

 

EFEKTY:

  • Duże zainteresowanie mediów dermoterapeutykami.
  • Potwierdzane zaufanie lekarzy do środków z tej kategorii.
  • Rozpoznawalność marek i nowej kategorii produktów medycznych.
  • Liczba publikacji – (średnio 46 publikacji miesięcznie, poza sezonem AZS).
  • Spontaniczne potwierdzanie na forach skuteczności leków firmy PF Jelfa S.A.