plane

Blog

Candy – wie jak TO robić

Czas trwania: 6 miesięcy

 

Klient: Candy Polska Sp. z o.o.

Candy Polska Sp. z o.o. wchodzi w skład Grupy Candy, czołowego producenta i dostawcy urządzeń AGD, które na rynku polskim występują pod markami Hoover i Candy. W ofercie firmy znajdują się urządzenia wolnostojące, urządzenia do zabudowy oraz odkurzacze. Najważniejsze atuty firmy to otwartość na najnowsze technologie, dbałość o atrakcyjny design produktów oraz zachowanie wartości ekologicznych.

 

SYTUACJA:

  • Coraz bardziej zróżnicowana oferta rynkowa sprzętu AGD oraz dynamicznie rosnąca liczba funkcji i programów powoduje, iż klienci gubią się w ofertach i w efekcie wybierają sprzęt losowo, niekoniecznie w sposób świadomy.
  • Kryzys gospodarczy spowodował większą ostrożność w planowaniu zakupu nowego sprzętu AGD.

DZIAŁANIA:

  • Stworzenie cyklu artykułów poradnikowych dotyczących doboru sprzętu AGD do potrzeb różnych użytkowników, optymalnego wykorzystania możliwości urządzeń, energooszczędności, bezpieczeństwa. Pokazanie nowoczesnych funkcji na przykładzie urządzeń marki Candy.
  • Utworzenie na portalu społecznościowym Facebook Fan page marki Candy „Wiemy jak TO robić” o charakterze poradnikowym
  • Dostarczanie ciekawych treści zachęcających użytkowników do interakcji
  • Opracowanie merytoryczne i nagłośnienie medialne specjalnej gry na Facebooka o nazwie „Rzuć rękawicę”. Aplikacja polegała na zadawaniu pytań znajomym oraz odpowiadaniu na zadane przez nich pytania z następujących tematów: pranie, gotowanie, chłodzenie, zmywanie. Celem zabawy było podkreślenie kompetencji osób, które zajmują się domem i wskazanie sposobów radzenia sobie z codziennymi „domowymi” wyzwaniami. W zabawie, która trwała 1,5 miesiąca, wzięło udział ponad 1000 osób.

 

EFEKTY:

  • Zbudowanie eksperckiego wizerunku marki, zwiększenie wiedzy na temat korzystania z AGD
  • Wpływ na świadome wybory klientów, powodujący budowanie lojalności wobec marki. Klient posiadający wiedzę na temat urządzeń łatwiej decyduje się na zakup.
  • Pokazanie, w jaki sposób nowoczesny sprzęt pozwala zaoszczędzić pieniądze i dlaczego warto w niego zainwestować.
  • Suma wszystkich publikacji w prasie ogólnopolskiej i regionalnej oraz w internecie – 860 artykułów
  • Ponad 1300 fanów strony „Wiemy jak TO robić” w pierwszej fazie działań.