plane

Blog

Tagi

Archiwum

Cudze chwalicie, swego nie znacie

/ 30 czerwca 2009 /

Łukasz Wilczyński (Planet PR) oraz Szymon Sikorski (Publicon) przekonywali zebranych, że efektywność kampanii promocyjnej nie zależy od kwoty wydanej na reklamy telewizyjne czy billboardy. Tylko systematyczne i konsekwentne korzystanie z narzędzi PR może przynieść długotrwałe efekty i przyciągnąć turystów, inwestorów oraz nowych mieszkańców.

W wystąpieniu Urszuli Podrazy (Wenecja PR) podkreślony został dialog z mieszkańcami, który zapobiega nieporozumieniom, a tym samym sytuacjom kryzysowym w miasteczku. O detalach, które sprawiają, że mieszkańcy są szczęśliwi w swojej małej ojczyźnie opowiadał Konrad Myślik, zaś tajniki działań NPRS odkrywał przed gośćmi Wiktor W. Kammer (Times Square Public Relations).

W oficjalnych przekazach organizatorów, za główny przekaz całego seminarium  uznano słowa Łukasza Wilczyńskiego, który zaproponował, aby „wejść choć raz w skórę mieszkańca czy turysty i zastanowić się czego potrzebują i jak do nich mówić”.

Więcej informacji na temat ciekawego projektu, jakim jest PR Regionów można znaleźć na stronie www.prregionow.pl