plane

Blog

Kontakt dla mediów

  • Lukasz Wilczynski
    Łukasz Wilczyński

    tel. 516 036 036

    l.wilczynski@planetpr.pl

  • Anna Watza
    Anna Watza

    tel. 516 086 086

    a.watza@planetpr.pl

  • Malgorzata_Szywala
    Małgorzata Szywała

    tel. 666 300 053

    m.szywala@planetpr.pl

  • Dorota_Ryciak
    Dorota Ryciak

    tel. 666 300 052

    d.ryciak@planetpr.pl

  • Katarzyna Banas
    Katarzyna Banaś

    tel. 666 300 054

    k.banas@planetpr.pl

  • Izabela Ozaist
    Izabela Ozaist

    tel. 666 300 057

    i.ozaist@planetpr.pl

  • Karolina Potempa
    Karolina Potempa

    tel. 666 300 058

    k.potempa@planetpr.pl

  • Magdalena Wymazala
    Magdalena Wymazała

    tel. 666 300 051

    m.wymazala@planetpr.pl

  • Sylwia Wozniak
    Sylwia Woźniak

    tel. 012 376 42 70

    s.wozniak@planetpr.pl

test

Świętokrzyskie znów czaruje billboardami

Sierpniowa kampania wielkoformatowa to efekt zdobycia przez Urząd Marszałkowski i Regionalną Organizację Turystyczną Województwa Świętokrzyskiego, w kwietniu tego roku, Grand Prix konkursu Złote Formaty, podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Łącznie pojawi się 260 tablic, z czego 60 sfinansował Urząd Marszałkowski, a pozostałe 200 zapewnił fundator nagrody – firma Stroer.

„Nagroda na Festiwalu pozwoli nam zrealizować największą, jak dotąd kampanię wielkoformatową województwa. Jej wartość to ponad 170 tys. złotych” – mówi Adam Jarubas, Marszałek Województwa Świętokrzyskiego. „Podobnie jak i w poprzednich kampaniach, przekaz promocyjny jest spójny i jasny dla odbiorcy, z równoczesną dbałością o estetykę odbioru.”

„Wybrane przez nas plakaty nadal pozostają w konwencji magii i czarów. Nasze województwo jest już w ten sposób kojarzone przez polskich turystów, więc konsekwentnie chcemy ten wizerunek wzmacniać, równocześnie pokazując Świętokrzyskie z trochę innej, choć równie ciekawej strony” – wyjaśnia wybór Jacek Kowalczyk, Dyrektor Departamentu Promocji, Edukacji, Kultury, Sportu iTurystyki, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego.
 

„Nowe plakaty charakteryzują się interakcją z otoczeniem – ich „trójwymiarowość” (stworzona poprzez widoczny fragment kartki) powoduje, że plakat staje się integralną częścią przestrzeni miejskiej. Świętokrzyskie urasta tutaj do rangi „drugiego, lepszego świata”, którego małą próbkę można podejrzeć dzięki „rozdarciu” w billboardzie. Na tle odrapanych murów, na których nierzadko znajdują się tablice wielkoformatowe, nasz region wygląda magicznie i tajemniczo” – dodaje Małgorzata Wilk-Grzywna, Dyrektor Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego.
 

Nowe billboardy będą oglądać m.in. mieszkańcy Łodzi, Krakowa, Warszawy i Katowic.

Więcej informacji na: www.rot.swietokrzyskie.travel