plane

Blog

Kontakt dla mediów

  • Lukasz Wilczynski
    Łukasz Wilczyński

    tel. 516 036 036

    l.wilczynski@planetpr.pl

  • Anna Watza
    Anna Watza

    tel. 516 086 086

    a.watza@planetpr.pl

  • Malgorzata_Szywala
    Małgorzata Szywała

    tel. 666 300 053

    m.szywala@planetpr.pl

  • Dorota_Ryciak
    Dorota Ryciak

    tel. 666 300 052

    d.ryciak@planetpr.pl

  • Katarzyna Banas
    Katarzyna Banaś

    tel. 666 300 054

    k.banas@planetpr.pl

  • Izabela Ozaist
    Izabela Ozaist

    tel. 666 300 057

    i.ozaist@planetpr.pl

  • Karolina Potempa
    Karolina Potempa

    tel. 666 300 058

    k.potempa@planetpr.pl

  • Magdalena Wymazala
    Magdalena Wymazała

    tel. 666 300 051

    m.wymazala@planetpr.pl

  • Sylwia Wozniak
    Sylwia Woźniak

    tel. 012 376 42 70

    s.wozniak@planetpr.pl

test

Meble za hosting

Propozycja współpracy skierowana jest nie tylko do webmasterów, ale do wszystkich tych, którzy w Internecie czują się jak ryba w wodzie, posiadają bazę własnych kontaktów biznesowych i chcą zarabiać oraz zdobywać cenne nagrody, w tym bony na meble i loty szybowcem!

Program zaproponowany przez uti.pl wyróżniają dwa modele współpracy: można zarabiać dzięki polecaniu klientów bezpośrednio lub budując własną sieć sprzedawców. Rekomendując serwis uti.pl swoim znajomym zarabiamy przy każdorazowej rejestracji nowego użytkownika. Dodatkowo partnerzy zostaną wynagrodzeni prowizją od zakupów poleconych przez siebie osób. Jest to korzystny model współpracy nie tylko dla webmasterów czy agencji interaktywnych, ale dla wszystkich osób indywidualnych, które aktywnie korzystają z dobrodziejstw Internetu i chcą dorabiać w niezobowiązujący sposób.

Przedsiębiorczy internauci, którzy chcą systematycznie zarabiać w sieci mogą podjąć wyzwanie budowania sieci partnerskiej z uti.pl. Osoby posiadające doświadczenie handlowe lub kontakty biznesowe z firmami z sektora IT i webmasterami otrzymają niezbędne narzędzia do stworzenia sieci sprzedaży usług oferowanych w supermarkecie: począwszy od wsparcia merytorycznego i technicznego, a skończywszy na wygodnym i czytelnym panelu zarządzającym, monitorującym wszystkie transakcje kontrahentów, dzięki czemu współpraca oraz rozliczenia będą w pełni transparentne.

Dla najbardziej aktywnych uczestników programu przewidziano dodatkowo zaskakujące nagrody. „Pierwotna wersja programu partnerskiego pokazała nam jak bardzo różne potrzeby i oczekiwania mają nasi partnerzy. Dlatego chcieliśmy ich zaskoczyć pomysłowymi i niesztampowymi nagrodami konkursowymi jak przykładowo loty akrobatyczne, czesne na studia, kursy narciarskie czy bony na meble lub sprzęt AGD. Chcemy, aby wspólnie z nami mogli się rozwijać, realizować marzenia, lub po prostu się zrelaksować” – mówi Dariusz Korona, Prezes wirtuale.pl sp. z o.o., właściciela marki uti.pl.

O marce uti.pl

Uti.pl to supermarket usług internetowych oferujący szeroki wachlarz narzędzi niezbędnych do samodzielnego funkcjonowania w sieci, począwszy od zakupu domeny, hostingu, przez tworzenie własnych serwisów internetowych, a kończąc na aplikacjach biurowych i wsparciu promocyjnym.
Szczegóły na stronie internetowej uti.pl