plane

Blog

Kontakt dla mediów

  • Lukasz Wilczynski
    Łukasz Wilczyński

    tel. 516 036 036

    l.wilczynski@planetpr.pl

  • Anna Watza
    Anna Watza

    tel. 516 086 086

    a.watza@planetpr.pl

  • Malgorzata_Szywala
    Małgorzata Szywała

    tel. 666 300 053

    m.szywala@planetpr.pl

  • Dorota_Ryciak
    Dorota Ryciak

    tel. 666 300 052

    d.ryciak@planetpr.pl

  • Katarzyna Banas
    Katarzyna Banaś

    tel. 666 300 054

    k.banas@planetpr.pl

  • Izabela Ozaist
    Izabela Ozaist

    tel. 666 300 057

    i.ozaist@planetpr.pl

  • Karolina Potempa
    Karolina Potempa

    tel. 666 300 058

    k.potempa@planetpr.pl

  • Magdalena Wymazala
    Magdalena Wymazała

    tel. 666 300 051

    m.wymazala@planetpr.pl

  • Sylwia Wozniak
    Sylwia Woźniak

    tel. 012 376 42 70

    s.wozniak@planetpr.pl

test

Grand Prix za promocje dla Świętokrzyskiego!

Podczas wczorajszej uroczystej Gali w hotelu Sheraton w Warszawie ogłoszono zwycięzców tegorocznych Złotych Formatów. Grand Prix Festiwalu i zarazem pierwsze miejsce w kategorii Działalność Promocyjna zdobyło Województwo Świętokrzyskie. Jury doceniło działania podejmowane przez Regionalną Organizację Turystyczną Województwa Świętokrzyskiego przy współpracy z Samorządem Województwa na przestrzeni ostatnich trzech lat.

„Jesteśmy bardzo dumni z tej prestiżowej nagrody” – mówi Adam Jarubas, Marszałek Województwa Świętokrzyskiego. „Dbaliśmy o to, aby całokształt naszej aktywności promocyjnej był spójny, starannie planowaliśmy i konsekwentnie realizowaliśmy wszystkie działania. Jest nam niezmiernie miło z uznania jury, traktujemy je jako dodatkową mobilizację na przyszłość”.

W ramach działań promocyjnych realizowana jest kampania prowadzona pod hasłem „Świętokrzyskie czaruje – poleć na weekend”, mająca na celu wyeksponowanie magii i uroku regionu oraz wypromowanie symbolu województwa – Czarownicy. Postać Czarownicy stała się klamrą działań reklamowych i została skutecznie skojarzona z regionem. Działania wizerunkowe, w tym emisja spotów telewizyjnych i kampania billboardowa prezentowały największe, choć często niedoceniane atrakcje turystyczne regionu. Ważny element kampanii stanowiły równoczesne działania online i offline oraz niestandardowe eventy. Warto wymienić choćby deszcz mioteł w Warszawie, czy wirusową kampanię bożonarodzeniową z udziałem gwiazd – Magiczne Życzenia. Jurorzy konkursu przyznając Grand Prix docenili nie tylko kreatywność i rozmach projektów Świętokrzyskiego, ale przede wszystkim skuteczność i efektywność podejmowanych działań.

W finale konkursu kampania województwa świętokrzyskiego pokonała m.in. Poznań oraz projekty „Kulturalna Małopolska” i kampanię „Śląskie. Pozytywna Energia”. Oprócz statuetki Złotego Formatu, która powędrowała w ręce Marszałka Województwa Adama Jarubasa, Świętokrzyskie otrzymało nagrody w postaci outdoorowej kampanii reklamowej o wartości 100 tys., nagrodę specjalną miesięcznika ELLE oraz wyróżnienie Polskiej Organizacji Turystycznej.

Więcej o nominacjach i samym Festiwalu można przeczytać na stronie: www.outdoordlamiast.pl/festiwal/ oraz www.swietokrzyskie.travel