plane

Blog

Kontakt dla mediów

  • Lukasz Wilczynski
    Łukasz Wilczyński

    tel. 516 036 036

    l.wilczynski@planetpr.pl

  • Anna Watza
    Anna Watza

    tel. 516 086 086

    a.watza@planetpr.pl

  • Malgorzata_Szywala
    Małgorzata Szywała

    tel. 666 300 053

    m.szywala@planetpr.pl

  • Dorota_Ryciak
    Dorota Ryciak

    tel. 666 300 052

    d.ryciak@planetpr.pl

  • Katarzyna Banas
    Katarzyna Banaś

    tel. 666 300 054

    k.banas@planetpr.pl

  • Izabela Ozaist
    Izabela Ozaist

    tel. 666 300 057

    i.ozaist@planetpr.pl

  • Karolina Potempa
    Karolina Potempa

    tel. 666 300 058

    k.potempa@planetpr.pl

  • Magdalena Wymazala
    Magdalena Wymazała

    tel. 666 300 051

    m.wymazala@planetpr.pl

  • Sylwia Wozniak
    Sylwia Woźniak

    tel. 012 376 42 70

    s.wozniak@planetpr.pl

test

E-hostessy promują Supermarket Usług Internetowych Uti.pl

E-hostessy będą dzięki temu bliżej osób poszukujących produktów webowych by rekomendować ofertę uti.pl.

Do udziału w kampanii zostało zaproszonych pięć uczestniczek programu partnerskiego uti.pl. Ich głównym zadaniem będzie reprezentacja marki w serwisach społecznościowych, nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi odbiorcami. E-hostessy będą także oferowały bezpłatne testowanie usług wirtualnych jak np. hosting, kreator stron www, pocztę biznesową oraz kilkadziesiąt aplikacji internetowych. Z dziewczynami będzie można porozmawiać osobiście za pośrednictwem platform społecznościowych, m.in. na Facebooku. W ramach ich oficjalnych profili można zdobyć informacje na temat produktów, promocji, nowości, a także uzyskać wsparcie przy wyborze i obsłudze technicznej aplikacji.

Podjęliśmy wyzwanie przeniesienia typowej kampanii merchandisingowej do Internetu w myśl zasady, że dwie na trzy decyzje zakupowe są podejmowane na miejscu sprzedaży. Stąd pomysł, by wykorzystać pewne elementy tradycyjnego marketingu bezpośredniego w wersji online. E-hostessy, pełniąc funkcję ambasadorek marki, będą wspierać naszych klientów w decyzjach dotyczących wyboru usług i aplikacji webowych – mówi Dariusz Korona, szef Supermarketu Usług Internetowych uti.pl

Na potrzeby kampanii zostało przeprowadzonych kilkanaście sesji fotograficznych z udziałem e-hostess w atrakcyjnych stylizacjach. Zdjęcia będą udostępniane na stronach fanowskich dziewczyn. Uzupełnieniem akcji jest nowy serwis internetowy uti.pl, nawiązujący szatą graficzną do marketowych gazetek produktowych.