plane

Blog

Kontakt dla mediów

  • Lukasz Wilczynski
    Łukasz Wilczyński

    tel. 516 036 036

    l.wilczynski@planetpr.pl

  • Anna Watza
    Anna Watza

    tel. 516 086 086

    a.watza@planetpr.pl

  • Malgorzata_Szywala
    Małgorzata Szywała

    tel. 666 300 053

    m.szywala@planetpr.pl

  • Dorota_Ryciak
    Dorota Ryciak

    tel. 666 300 052

    d.ryciak@planetpr.pl

  • Katarzyna Banas
    Katarzyna Banaś

    tel. 666 300 054

    k.banas@planetpr.pl

  • Izabela Ozaist
    Izabela Ozaist

    tel. 666 300 057

    i.ozaist@planetpr.pl

  • Karolina Potempa
    Karolina Potempa

    tel. 666 300 058

    k.potempa@planetpr.pl

  • Magdalena Wymazala
    Magdalena Wymazała

    tel. 666 300 051

    m.wymazala@planetpr.pl

  • Sylwia Wozniak
    Sylwia Woźniak

    tel. 012 376 42 70

    s.wozniak@planetpr.pl

test

Coraz więcej turystów w Świętokrzyskiem

Jak przyznaje Jacek Kowalczyk, prezes Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego, wyniki są więcej niż zadowalające. Biorąc pod uwagę powódź, która nawiedziła m.in. region Świętokrzyski i wydarzenia związane z katastrofą Smoleńską, przykrywające na dłuższy czas wszystkie inne komunikaty w mediach, z noclegów w świętokrzyskich hotelach skorzystano 600 tys. razy, czyli niemal 80 tys. razy więcej niż w roku ubiegłym.

O 14 procent zwiększyła się również liczba zagranicznych turystów, którzy korzystali z noclegów w Świętokrzyskiem. To również sygnał, że konsekwentnie prowadzone działania za granicą zaczynają przynosić efekty, przyznaje Małgorzata Wilk-Grzywna z ROT. – W zeszłym roku pojawiliśmy się z naszą ofertą m.in. na popularnych targach turystycznych w ITB w Berlinie i WTM w Londynie, dzięki czemu nasza marka zaczyna pojawiać się już na mapie turystycznych wojaży nie tylko wśród obywateli naszego kraju.

A czym Świętokrzyskie czarowało w 2010 roku? Wśród najważniejszych czynników przyciągających turystów należy wymienić przede wszystkim spoty i programy telewizyjne emitowane w czasie najlepszej oglądalności, kampanię billboardową oraz stale prowadzone relacje z mediami, które zaowocowały licznymi publikacjami o regionie. (Więcej informacji o działaniach promocyjnych na stronie www.rot.swietokrzyskie.travel). Warto pamiętać o Targach Kielce, których oferta tematyczna i wystawiennicza przyciąga coraz więcej zainteresowanych, korzystających z bazy noclegowej regionu.

Nie mniejszą zasługą jest również zaangażowanie samych gestorów bazy noclegowej czy też zarządców atrakcji turystycznych, którzy tworząc nowe oferty i podnosząc jakość usług, dopełniają całość prowadzonych działań marketingowych regionu.